Sandaler och målarfärg

Härligt det är ibland att bara strosa runt på stan och kika i alla affärer. Letade efter ett par bekväma sandaler, typ ecco att ta med till Italien för långpromenader. Provade några som var någorlunda snygga men dom var inte alls bekväma. Ska jag verkligen behöva köpa såna där frukansvärda med kardborreband uppe på foten? Tycker dock att det är konstigt att dom som var någorlunda satt så dåligt, dom var ju inte alls sköna så vad är då poängen med att ta såna priser för dom :/. Hittade mycket annat fint som jag planerar köpa, väntar bara på lönen så jag kan släcka mitt shoppingbegär.
Dagens shoppingoutfit blev min älskade byxdress från H&M. Dom har så mycket snyggt till bra priser, svårt att tro att den bara kosta 199 kr för den ser ändå lite sådär exlusiv ut tycker jag. I brist på ett extra par händer eller en stor spegel hemma tog ja hjälp av ett provrum :P.





Har förövrigt exprimenterat lite med löv och färg idag. Man kan verkligen göra mycket kul med naturen. Så skönt att bara sitta och pyssla ibland, för mig är det den bästa avkopplingen. 



Nu ska jag försöka lista ut hur ja får bort det extra "lisamarieh" som är under min header när man går in på inläggen. Syns inte på förstasidan så jag trodde jag hade fått bort den men nu ser jag att den är kvar när man klickar på nått av blogginläggen. Om någon vet hur man gör så skriv gärna det =).

Much love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0