Kära bloggläsare


Välkommna till min blogg.

Mitt namn är Lisa Marie, jag är 23 år och jag bor i lilla trollhättan med min sambo och älskade hund. Min största passion är att sy och skapa i allmänhet så mode är såklart ett stort intresse. Jag har till hösten sökt ledarskap inom detaljhandel som jag hoppas komma in på och ska även den 3 juli bege mig till Sicilien för att läsa italenska i 3 veckor.

Svårt att veta vad man ska välja att skriva om på en blogg när det finns så mycket att skriva om men jag kommer förmodligen skriva lite det som händer runt mig, det jag syr och en del mode blir det.

Detta kommer INTE bli någon ytlig blogg om enbart smink, kläder och utseende för det finns så mycket viktigare saker att skriva om. Utseende är roligt visst det håller jag med om, men det är verkligen inte allt! Det finns tillräckligt med såna bloggar.

Jag hoppas ni kommer gilla min blogg (jag kommer nog knappast nå samma popularitetsnivå som fokis.se som jag för övrigt tycker är en stor inspiration och förebild till unga tjejer.) Men jag hoppas ni hittar någon av intresse som får er att återkomma.

Much love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0