En whiskeyskadad dator senare.

Vilken midsommar, herregud. Hur kan man lyckats dricka så mycket att man nästan inte längre vet vad som är upp och vad som är ner? Själv var ja ganska nykter, var så förkyld men det fanns ju andra som inte var det. Minst sagt!
Kvällen slutade med att jag fick ett raseriutbrott på en av min killes vänner och min kille. För fulla folk är så fruktansvärt tröga och dom fattar ju inte ett ord man säger. Men när hans vän bad mig hålla käften så åkte han ut. Men har har ju iaf vett att ringa och be om ursäkt och jag var ju inte arg i efterhand speciellt inte när man kan erkänna att man gjort fel.
Min dator blev utsatt för en överdos av whiskey också under kvällens gång och tagetbordet la helt av. Jag trodde den var helt sönder eftersom den inte funkade alls igår och som topping på moset så tappade jag min telefon i marken så skärmen sprack. Jag missade fickan :/.
Blev lycklig idag över att upptäcka att min dator fungerar som vanligt igen och till o med nästan bättre haha. Den var kanske bara bakfull? I vilket fall har den lagat sig själv, önska att min mobilskärm också kunde laga sig själv.

Förövrigt var det en rolig fest med många goa människor. Det var även min första midsommar (vad jag kan minnas) som ja firar med min barndomsvän Ida =).
Blev inga kransar i håret i år, jag sätte bara en orkideblomma vid sidan. Dom är jäkligt bra för dom vissnar inte, den ligger i köket nu och ser faktiskt fortfarande fin ut efter 2 dagar hehe.

Har ju haft min fina syster här på besök med sin norska karl =). Mycket mysigt att ha dom på besök. Baksmällematen igår blev pizza, chips, jordgubbar och godis. Vi kalla det för vårt bullemibord eftersom det såg ut som det var dukat för 10 personer och vi var ju bara 4 stycken hehe.



Nej nu har ja en vovve här som vill ha klappar, han är bäst på att ta uppmärksamhet om han inte får den hehe.

Och hur kan man motstå en sån sötnos?

Much love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0